~Zapowiedź najnowszego rozdziału~

Na razie nie wiem, czy będzie to rozdział, czy konie opowiadania - epilog?

:"-To wszystko już w najnowszym rozdziale-":

Pojawi się na pewno w niedzielę, bądź poniedziałek (23-24.03.2015)

~~Crystal~~

środa, 8 kwietnia 2015

Informacja :":

Jak sama nazwa wskazuje nie jest to nowy rozdział, lecz króciutka wiadomość o blogu. Tak jak wspominałam, tak też postanowiłam, iż to koniec tego cudownego opowiadania. Nie będę się rozpisywać, gdyż na to przyjdzie jeszcze pora. Ale na prawdę z całego serca chciałabym wam podziękować za wytrwałość ze mną, czytelność i komentowanie postów. Dzięki wam przebrnęłam przez te 3 lata. To był wspaniały czas. Wiele się wtedy wydarzyło. Ale jak wspominałam o tym później. A teraz info, na które czekacie. Otóż definitywnie i na pewno dodam EPILOG w tę niedzielę. Będzie ciekawy, może dramatyczny. Uuu, zawiało grozą. Żegnam i życzę udanego dnia. Pozdrawiam.

~~Crystal~~

2 komentarze:

  1. nie ma :((( ale zapraszam do mnie :) http://zaduzoalebywaitak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog! :)
    Chciałam tylko polecić ci mojego bloga: http://mystery-love-raura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń