~Zapowiedź najnowszego rozdziału~

Na razie nie wiem, czy będzie to rozdział, czy konie opowiadania - epilog?

:"-To wszystko już w najnowszym rozdziale-":

Pojawi się na pewno w niedzielę, bądź poniedziałek (23-24.03.2015)

~~Crystal~~

piątek, 15 sierpnia 2014

Wracam !

Po długiej, ale bardzo inspirującej przerwie powracam na bloga. Czasu ciągle brakowało, a jako, że miałam lenia, to nic nie dodawałam, aż do zatęsknienia z blogiem. Postaram się wreszcie coś napisać, więc rozdział pojawi się jutro.

To dzięki wam tutaj powracam. Nie opuściliście mnie przez ten czas i to mnie motywuje do dalszego pisania. Mam nadzieję, że dalej będziecie śledzić losy tutejszych bohaterów. 

Na razie to tyle.

~~ Crystal ~~

1 komentarz:

  1. Bardzo się cieszę że wracasz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń